هتل پارک سیتی استانبول
نوشته شده توسط : samiM
 

هتل پارک سیتی استانبول

هتل پارک سیتی استانبول در گروه هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد این هتل در سال 2010 احداث شده است و دارای مجموعا 51 اتاق می باشد. این هتل برای کودکان زیر 2 سال درصورتی که از تخت کودک استفاده کنند و برای کودکان زیر 6 سال زمانی که از سرویس تخت اضافه استفاده نکنند به صورت رایگان محاسبه می شود.یکی از ویژگی های هتل پارک سیتی استانبول را می توان اینترنت وای فای نام برد.فرودگاه سابیها گوچن در فاصله 55 کیلومتری از این هتل قرار دارد و همچنین در فاصله 500 متری هتل پارک سیتی استانبول میدان تقسیم قرار گرفته است. کاخ توپکاپی، ایاصوفیه و مسجد کبود در فاصله 5 کیلومتری از این هتل قرار دارند و در 20 کیلومتری آن وسایل نقلیه عمومی و ایستگاه مترو در فاصله 100 متری هتل پارک سیتی استانبول قرار دارند.فاصله بازار بزرگ تا هتل 2 کیلومتر و برج گالاتا در فاصله 5 کیلومتری هتل قرار دارد.

امکانات هتل

امکانات هتل پارک سیتی استانبول شامل پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، رستوران، خشکشویی، آسانسور، مجهز به سیستم تهویه، اتاق خانوادگی برای مسافران تور کیش، بار، صرافی، سرویس نگهداری اطفال و... می باشد.

 

هتل پارک سیتی استانبول

تصویر هتل پارک سیتی استانبول

هتل پارک سیتی استانبول

تصویر اتاق هتل پارک سیتی استانبول

هتل پارک سیتی استانبول

تصویر رستوران هتل پارک سیتی استانبول

هتل پارک سیتی استانبول

تصویر استخر هتل پارک سیتی استانبول





:: برچسب‌ها: هتل پارک سیتی استانبول,امکانات هتل پارک سیتی استانبول,اتاق های هتل پارک سیتی استانبول,قیمت هتل پارک سیتی استانبول,نرخ هتل پارک سیتی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: